07 juni 2012

Het einde van de stage, niet van India

Aan allen die de weg naar mijn blog nog vinden,

Vandaag was de laatste dag op stage.Het zit erop, het is gedaan :)
Ik had mijn eindevaluatie via skype, en ze zagen dat het goed was :) Trots om te zeggen dat ik dus kon slagen voor de stage en op een mooie manier de fantastische periode in Prayas kon afsluiten. Definitief afscheid nemen heb ik nog niet gedaan aangezien ik na het reizen nog wel eens op bezoek ga en tijd kan nemen op salutjes te zeggen. Gaat wel pijnlijk worden, vond het vandaag al lastig om zo weg te gaan na vier maanden geleefd en gewerkt te hebben bij Prayas. Een kot voor herinneringen, en met een groot merendeel, schone herinneringen.

Nu vertrek ik met de noorderzon en met Alma naar het Noorden van India. Zaterdag vertrekken we naar Amritsar, en van daar zien we wel hoe ver we raken in drie weken. Spontaan reizen noemen ze dat, of geen tijd gehad hebben om dingen vast te leggen, dat ook :) Maar liever spontaan, kunnen we doen wat we willen en waar we op dat moment zin in hebben.
Ik heb een trekrugzak kunnen lenen van iemand, natuurlijk gigantisch veel te klein om drie weken mee rond te reizen, surtout omdat het in het Noorden veel kouder is (al een chance, de laatste weken hier waren zo heet) , en met een jas is die zak half gevuld. Gaat nog spannend worden om dat ding dicht te krijgen.

Op 12 juli keer ik terug naar Belgiƫ en dan zal het werken geblazen zijn. Student af na zo'n lange tijd, raar, maar het doet deugd. Genoeg gestudeerd nu, twerkenleven gaat eens gaan beginnen. Maar nu, als beloning voor mezelf, rondreizen gelijk zot!

En ja, ik zal voorzichtig zijn, en genieten, das zeker,

Lies

Vrienden 

Geen opmerkingen: